-fOrEveR iN My LifE-

Be yOurSelf

Thursday, March 17, 2011

Saya Sayang Awak...

Hari ni aku dah buat orang yg ak sayang kecewa
dengan ak,hampa dengan aku,ak x tau kenapa ak
cam ni..ak sngt2 x sengaja lukakan hati dye.

Selama ni,dye pecayakan ak,mulai hari ni,ak
malu nk jumpa dye..ya allah ak sngt mencintai
dye ya allah..sungguhpun engkau mahu pisahkan
kami..berilah kebahagiaan kepadanya dengan lelaki
yg lebih baik darikuya allah..ak tahu ak tdk cukup
sempurna untuk nya..tetapi..izinkanlah kami ya allah
untuk terus kekal hingga ke akhir hayat..ak merayu
padamu ya allah..buka kanlah pintu hati ku ini..
tunjukkanlah ak jalan yg diredhai mu ya allah..

sesungguhnya hatinya terlalu baik untukku..sesungguhnya
ak telah jatuh hati kepadanya ya allah..izinkan lah ak
mencintainya dan menyayanginya keranamu ya allah..ak telah
lukakan hatinya yg suci ya allah..lembutkanlah hatinya utk
menerima ku semula ya allah..sesungguhnya ak berjanji...
akn mencintainya dengan sepenuh hatiku hingga ke
syurgamu ya allah..aminn..

Aku Bukan Untukmu-Rossa..lagu ini sy endangkan kepada
awak..saya tahu saya bersalah..tapi maafkanlah saya..
saya berjanji x akan kecewa kan awak lagi..saya nk awak
tahu..saya tetap akn terus mencintai awak..sampai akhir
hayat saya..kerana awak wanita yg sngt mengambil berat pada
saya..xkira apa jua keadaan awak tetap disisi saya..akhir
sekali...ini lah
isi hati saya..saya minta maaf..........

2 comments: